dimarts, 26 de juliol del 2016

Etapa 26: Beget - Albanyà

Ja hem fet 30 km més (n'hem hagut de fer 9 més dels esperats).

Després d'un bon esmorzar que ens ha preparat la Monik, i aprofitant la fresca del matí, hem sortit de Beget en direcció Talaixà per la carretera i una pista que hem seguit durant uns quilòmetres...Però en breu, l'hem hagut de deixar per tal de fer la primera pujada del dia. No era llarga, però ja ens ha fet suar una mica.

No ha durat massa, i en breu hem trobat una altra pista....que ens ha fet creuar el riu i ens ha conduït a una segona pujada que ens ha dut a Talaixà.

Hem deixat el poble per anar a Sant Aniol d'Aguja. Molt còmode no era el camí, però hi hem arribat a les 11:00 (30 minuts menys del que hi havia plantejat).

Hem agafat aigua per a encarar la segona part, ja que teníem una bona pujada i baixada per anar a Can Galan (refugi no guardat).

I quina pujada...No acabava mai...I començava a fer molta calor.

Però l'hem assolit i hem arribat al Coll del Principi, on hem menjat la poma que duiem de Beget.

Allà...baixada a Can Galan.

Esperàvem dormir-hi i hem anat a buscar la clau a Can Nou....Però sorpresa...tancat i no contesten al telèfon.

Solució: hem menjat una mica i cap a Albanyà. Han estat poc menys de 2 hores, però amb molta i molta calor.

Ara ja, descans.

I demà, cap a la Jonquera a dormir.

Fotografies...les té el Vicente.