dilluns, 18 de juliol del 2016

Etapa 15: Parzán - Estós

Tot i que l'actualització vagi una mica tard, intentarem recordar el que vam fer ja fa 4 dies.

Ens llevem ben d'hora, per aprofitar bé el dia (tan bé que fa fred de debò) i emprenem la ruta, novament, a la carretera que duu a França.

Un parell de quilòmetres més endavant, prenem la pista de terra que porta a la central d'Urdiceto...i ens esperen uns quants quilòmetres de pujada per pista de terra i amb força desnivell fins a arribar a la central....

Però la pujada no acaba allà....Continua pujant fins a un coll on hi fa molt de fred i molt de vent (les conseqüències encara hi són als meus llavis).

Passem el coll i baixada, baixada, baixada...fins a Biadós.

En un principi pensàvem que era una baixada molt tècnica, però finalment veiem que és tot per pista i camí còmode.

Arribem a Biadós.....mengem alguna cosa i....decidim continuar....a la tarda...amb la calor.

I ho fem fins a Estós, una vall molt bonica des d'on ja és pot apreciar el massís de la Maladeta.

Arribem cap a les 18:00. Ens dóna temps de dutxa i rentar roba....

En Jose decideix continuar. Té ganes de dormir al refugi de Puen de Coronas.

En Vicente i jo continuarem demà.