diumenge, 3 de març del 2013

Copa Catalana de Caminades de Resistència 2013: Escalfant motors

La setmana que ve, diumenge, comencem la temporada de Marxes de Resistència 2013. Fa mandra començar, com sempre, però un cop t'hi poses, saps que vas fins al final.

Aquest any vaig amb diferents objectius:

1. Augmentar el número de punts respecte la meva primera copa (que em van lliurar fa un mes i mig).
2. Gaudir dels paisatges (bé, això ho faig sempre) i intentar baixar temps (en algunes caminades).
3. Fer fotografies pròpies per a poder penjar al bloc.
4. Intentar fer una ultra (la Núria-Queralt, de 92 km).
5. Intentar fer l'Olla de Núria, com fa un parell d'anys.

De moment, ja per anar assaborint el que ens arriba la setmana que ve, tenim el mapa de la caminada:



Com es pot veure, és un recorregut circular: això va bé perquè on comences deixes el cotxe per a la tornada. Es passa per Cervera, Montcortès de Segarra, l'Aranyó, Hostafrancs, les Pallargues, Florejacs, les Sitges, Guissona, Castellnou d'Olugues, i altre cop a Cervera).

El desnivell, en aquesta caminada, és el més pla de tots... Això vol dir que serà cansat (sovint em cansen més les caminades planes que no pas les que tenen desnivell).



Però bé... no hi ha res com començar la caminada... i gaudir de tot: la gent amb qui vaig, els àpats que t'ofereixen (bé, que pagues, no ens enganyem), les samarretes (també n'hi ha de més i de menys encertades), etc.

La setmana que ve intentarem fer crònica de la caminada... a veure si ho aconseguim.


2 comentaris:

  1. Vas fort! Molta sort! Nosaltres també hi serem a la Marxa dels Castells de La Segarra, a veure què tal, serà el primer cop que la fem.

    ResponElimina
  2. Jajaja. Vull provar, però em fa por, no us enganyo... Fins diumenge

    ResponElimina