diumenge, 18 de novembre del 2012

Dia 11 de Novembre: s'acaba la temporada de caminades de resistència

Diumenge passat, dia 11 de novembre, dia de Sant Martí, hem fet l'última de les caminades de resistència de l'any 2012.

L'última caminada de la temporada es realitza al Parc del Garraf.

No és una caminada gens dura. Són 45 quilòmetres, repartits en 3 pujades i 2 baixades ("grosso modo").


A diferència de l'any passat, enguany no ha plogut tant. L'any passat va ser una Odissea, ja que tota la caminada va ser sota la pluja,

En aquesta caminada, la Maica i la Gloria s'han reapuntat a fer aquestes marxetes: i ho van fer amb el Pep Lluís al llarg de tot el camí.

Jo, en canvi, la vaig fer íntegrament amb la Paqui i en Santi (que ha fet quatre caminades al llarg de tota la copa, i que espero que l'any que ve en faci més), i gran part d'aquesta amb en Josep Maria i en Pepe.

La sort d'aquesta caminada és que, si vols, pots arribar a dinar a casa, ja que cap a les 14:00-15:00 ja creues meta...

En comparació amb l'any passat, pensava que hauria trigat menys; però després de veure resultats, he observat que he trigat uns 10 minuts més que l'any passat.

La ruta s'inicia per un camí que va al costat de la carretera de Gavà a La Sentiu... i d'allà, corriol de pujada fins a l'esmorzar (el dònut).... Un cop a l'esmorzar, ja tens tot baixada fins a la platja... Allà, uns quants esbojarrats es banyen ("amb la rasca que fa"). D'altres, com jo, ens ho mirem.


I passada la platja (i el segon esmorzar)... De pujada altre cop.. Primer més costerudament, després més suau.. Fins a la botifarrada (hi ha un altre avituallament al mig, però és per a matar el cuquet). Aquesta botifarrada és una barreja entre esmorzar i dinar, ja que és cap a  les 12:00.

I passada la botifarrada, l'última pujada fins a la Morella....




 i de baixada... corriol rere corriol (i com m'ho vaig passar saltant de pedra en pedra).... fins a arribar novament a La Sentiu, on els últims 2 quilòmetres ens duen a Gavà, novament.







2 comentaris:

  1. Enhorabona! Fi de la temporada de la CCCR però no de les aventures, que hi ha un munt de coses a fer, jejeje

    ResponElimina
  2. Ostres. Quina il·lusió rebre el teu comentari... Jo també segueixo el teu blog... i m'encanta... Perquè hi ha coses que oblido, que el teu em permet recordar. Fins el lliurament de premis.

    ResponElimina