divendres, 17 d’agost del 2012

Dia 17 d'agost: Ja queda menys per caminar

Després de fer el camí tradicional cap a Santiago, i un cop havent començat els trams finals, ja puc dir que estic a les acaballes del camí: em queden 2 dies de camí.

Després de Santiago, un pot decidir si vol fer les etapes fins a Fisterra, o fins a Muxia.

En aquest cas, jo vaig cap a Muxia.



Ahir vaig fer Santiago-Vilaserío, avui Vilaserío-Dumbría.... i em queden Dumbria-Muxia (on hi ha el Santuari da Virxen da Barca) i Muxia-Fisterra.

Les cames ja estan cansades i el cap també. El cos demana descansar i no caminar per uns dies: a veure si es pot aconseguir.

Per cert, l'alberg d'avui és impressionant (cuina, dutxes impressionants, piscina municipal gratuïta...), i he sentit que el de demà també: m'estaré aburgesant?

Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada