dilluns, 17 de setembre del 2012

Dia 16 de setembre: Matagalls Montserrat

Una setmana més tard de fer la meva primera Circular al Pantà d'Oliana, i després de recuperar-me dels peus (que estaven un pèl destrossats) he caminat la meva tercera Matagalls Montserrat. Aquest any, però, no he caminat sol ni un sol moment: m'ha acompanyat en Santi durant els 85 quilòmetres (aproximats) que té aquesta marxa.

La Matagalls Montserrat, per qui no en té coneixement, és una caminada de resistència organitzada pel Centre Excursionista de Gràcies (i gràcies al Francesc, organitzador d'aquesta caminada des de fa uns quants anys) que parteix de Collformic (al Montseny), baixa a Aiguafreda, passa per la carretera C59 a l'alçada de Coll de Poses, passa per St. Llorenç Savall i la Urbanització Cavall Bernat (de Matadepera) i fa els seus últims quilòmetres per Vacarisses i Montserrat.


Aquest any no he pogut baixar el temps que vaig fer l'any passat i fa un parell d'anys, però l'ocasió per a què en Santi acabés la seva primera MM bé s'ho mereixia.

La recuperació, en aquesta ocasió, ha estat molt ràpida: només tinc son. El cos, preparat per a una altra... La propera: Trenkakames, i amb la Rosa (Rosa... no em fotis cap pallissa!!!).

Per cert, ja només em queden pocs punts per aconseguir la Copa Catalana: així i tot, faré la Marxassa (a la qual ja m'he inscrit) i que espero fer amb la Paqui; i, segurament, la del Garraf.

I acabada la temporada de caminades...tocarà la de curses.... A veure si m'hi poso ja.

Fins la propera

Eduard

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada