diumenge, 9 de setembre del 2012

Diumenge 9 de setembre: Circular al pantà d'Oliana

Avui he fet una d'aquelles caminades que et destrossen. Et sents molt bé per acabar-les, però acabes amb el cos totalment destrossat.


Tocava fer la Circular al pantà d'Oliana: una caminada de 81 qm i 6200 m. de desnivell acumulat. En tota, aproximadament unes 16 hores i 20 minuts.

De fet, la caminada va començar ahir a les 17:00. Després de sortir d'Oliana i entre el primer i el segon avituallament, primera sorpresa: calamarsa i pluja. Ja vèiem de lluny els núvols, i vèiem que era moooolt fosc; però que arribés a calamarsar, ningú s'ho pensava.

I la pluja ens ha acompanyat durant unes quantes hores (bé, de fet ens ha acompanyat des del quilòmetre 15 al quilòmetre 40.

Això ha fet que abandonessin moltes persones: hi havia unes 140 persones inscrites i han abandonat unes 65 persones. Jo he quedat, aproximadament, entre el lloc 35-40 (no està gens malament per ser la primera vegada).

Aquesta caminada és de les exigents, ja que té força desnivell: això és nota a la primera pujada de 10 quilòmetres i la pujada que hi ha després de Fígols.

M'he trobat algun incovenient: i tant! Quan duia poc menys de 60 qm. (deurien ser les 4 de la matinada) se m'ha espatllat el frontal. He hagut d'esperar a què vingués el següent caminador, i anar amb ell perquè m'enfoqués el camí. En Manel: un home de Castelló que m'ha fet un gran favor.

Ha estat força incòmode, ja que havia d'anar al seu ritme perquè si no no veia res.

Per cert... també ha quedat demostrat que l'impermeable de les motxilles tampoc funciona massa bé: també se m'ha espatllat el mòbil....

Ara ja sóc a casa, ben descansat (o el que es pot).... El que fa més mal... El peu dret. Les cames molt bé...

Ara toca reposar, recuperar-se i agafar forces: la setmana que ve toca Matagalls -Montserrat.

Fins la propera.

Eduard


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada