dimecres, 23 de juliol del 2014

Etapa del dia: Güemes - Boo de Piélago

Salut a tots i totes.

Avui he passat per la capital de Cantàbria: Santander, però no m'hi he quedat, ja que els que em coneixeu sabeu que les ciutats - al Camino - acostumen a produir-me urticària.

Després d'una bona estada a Güemes amb l'Ernesto (un home genial a qui paga la pena conèixer) i d'un bon esmorzar, m'he encaminat cap a Galizano, la seva platja i cap a Somo per agafar el transbordador cap a Santander.
La idea era agafar el camí de la platja, però no l'he trobat i he anat per un camí proper.
En poc temps m'he plantat a Somo (qui diu poc temps, ha estar un parell d'horea i mitja) i he fet un bon tram descalç per la platja.

Creuada la ria, arribat a Santander i creuar ciutat. Pensava que es faria molt llarg, però ha estat més curt del que pensava.

I sortint de Santander, m'he dirigit a Santa Cruz de Bezana i a Boo de Piélagos: tot per asfalt (bé, algun curt tram no).

Arribat aquí no sabia si continuar o no, però com que ja eren les 13:30 he decidit que tocava descansar.

Respecte a demà, encara no tinc clar si anoré a Comillas o no (ja que són uns 40 km)

I ara.... Les fotos (en el següent post)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada