dimecres, 25 de juliol del 2012

Dia 1: De Saint Jean Pied de Port a Zibiri: 49 quilòmetres

Salut a tots i totes des de Zubiri.

Ahir tot el dia el vaig fer de viatges: Barcelona - Irún - Hendaia - Baiona - Saint Jean Pied de Port. Per tant, no massa a comentar.

Avui he començat a caminar, i ha estat una etapa un pèl bèstia (però ni intencionada): l'etapa normal és de 28 qm (és a dir des de Saint Jean a Roncesvalls (o també anomenat Orreaga)).

Què m'ha passat, però? Que a les 11 ja era a Orreaga, i... què faria jo en aquell lloc on no hi ha res més que la col·legiata?

Per tant, m'he decidit continuar i anar dos pobles més endavant (a Espinal). Però no he trobat refugi i m'he vist obligat a continuar fins a Zubiri.

Que res, que ja porto fets 49 qm, amb desnivell.

De moment, demà, segons planning, hauria de fer una caminada de 5 qm.... Però com que sé que no serà així, ja em plantejo que, segurament, i depenent de la calor (avui al migdia m'he fregit) en farem 40 més.... I que si continuo així (que esperem que no) en 16-18 dies em planto a Santiago....

Coses que m'han agradat el dia d'avui:

1. Avui és Sant Jaume... i les Amis de Chemin de Saint Jean Pied de Port m'han obsequiat amb un plàtan i una xocolatina a les 6:00 del matí.

2. He recordat a molta gent del camí anterior (potser després de tantes hores és molt normal): la Roberta, el Miquel, en David (de Madrid), les "banyolines", l'Adrián, en MIto....

3. He pensat (i penso) en l'Alberto (Alberto, ahora haré estiramientos, me acuerdo de ti).

I crec que no molt més a dir, encara.

Molts saluts a tots i totes....

Us trobo a faltar (encara que només porti un dia caminant).

I recordeu... caminantpasapa.blogspot.com



Eduard

3 comentaris: